Contact

Ca să afli mai multe despre cum să utilizezi site-ul, cum să-ți faci un cont și cum să-ți urmărești comenzile, te rugăm sa citești lista noastră de întrebări frecvente.

FACEBOOK:

Poți să ne trimiți un mesaj pe pagina noastră de Facebook.

EMAIL:

Dacă nu găsești un răspuns la întrebarea ta, te rugăm să te autentifici făcând clic aici și să ne trimiți un mesaj prin intermediul centrului de mesaje din contul tău, iar echipa noastră de relații cu clienții îți va răspunde cu cea mai mare plăcere.

Vom face tot posibilul să-ți răspundem în maxim 24 de ore.

POȘTĂ:

O altă modalitate de a ne contacta este prin poștă la următoarea adresă.

Departamentul Relații cu Clienții Myprotein Meridian House, Gadbrook Park, Gadbrook Way, Rudheath, Northwich, Cheshire, CW9 7RA

Te rugăm să ne scrii pe adresa de mai sus, însă reține că nu trebuie să folosești această adresă pentru returnarea de produse. Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să iei legătura cu echipa noastră de Servicii Clienți, care îți va explica care este procedura de returnare.

FEEDBACK:

Suntem întotdeauna deschiși la părerile clienților noștri. Orice comentarii cu privire la serviciile noastre sau chiar idei noi pentru îmbunătățirea experienței tale ca și cumpărător, sunt întotdeauna binevenite. Ne poți trimite părerile tale printr-un mail pe adresa feedback@myprotein.com.