Politica de returnare

Politica de Returnare face parte din și se va citi în coroborare cu Termenii și Condițiile de Vânzare. Ne rezervăm dreptul de a modifica Politica de Returnare în orice moment. Această Politică de Returnare a fost actualizată la 18/07/2014.

Este important ca atunci când intri în posesia comenzii sau produselor să le verifici cât mai curând posibil și întotdeauna înainte de utilizare. Dacă apar orice fel de probleme sau erori acestea trebuie raportate imediat pentru a le putea investiga.

Înainte de a iniția returnarea comenzii sau a vreunui articol, va trebui să contactezi echipa noastră de servicii clienți pentru a obține un număr de autorizare a returnării. Fără acest număr, procesul de returnare poate fi întârziat.

Drepturile tale prevăzute de lege

Politica de Returnare a companiei nu afectează drepturile tale prevăzute de lege.

Pentru mai multe informații privind alte drepturi de care beneficiezi prin lege, te rugăm să consulți site-ul Guvernului Britanic la: www.direct.gov.uk

Dreptul de anulare

Ai dreptul de a anula acest contract în termen de 14 zile, fără să fi nevoit să ne dai un motiv.

Perioada de anulare expiră după 14 zile de la data achiziționării sau de când un terț indicat de tine, altul decât transportatorul, intră în posesia fizică a bunurilor.

Pentru a-ți exercita dreptul de anulare, trebuie să ne informezi în legătură cu decizia ta de anulare a acestui contract, prin intermediul unei declarații clare (de exemplu prin selectarea opțiunii corespunzătoare în contul tău sau prin intermediul unei scrisori trimise prin poștă). Poți folosi modelul formularului de returnare de mai jos, însă nu este obligatoriu.

Te rugăm să te asiguri că produsele pe care le returnezi nu sunt deschise și se află în ambalajul original; Produsele nedorite trebuie să fie în stare perfectă, cu toate sigiliile intacte.

Efectele anulării

Dacă anulezi acest contract, îți vom rambursa toate sumele plătite, inclusiv costul livrării (cu excepția costurilor suplimentare ce derivă din selectarea unui tip de livrare, altul decât cel mai ieftin serviciu de livrare standard oferit de către noi).

Este posibil să reținem o anumită sumă de bani din suma de rambursat, pentru scăderea valorii oricăror bunuri furnizate, în cazul în care scăderea valorii acestora este rezultatul manevrării inutile de către client.

Rambursarea va fi operată fără niciun fel de întârzieri și nu mai târziu de:

(a) 14 zile de la primirea bunurilor returnate de către tine; sau

(b) (dacă este cazul) 14 zile de la data furnizării de către tine a dovezii returnării bunurilor; sau

(c) dacă nu au furnizate bunuri, în 14 zile de la data la care suntem informați în legătură cu decizia ta de anulare a contractului.

Rambursarea va fi efectuată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizate de către tine pentru finalizarea tranzacției inițiale, dacă nu ai solicitat expres utilizarea unei alte modalități. În oricare dintre cazuri, nu va trebui să plătești niciun fel de taxe ca rezultat al rambursării. Vei suporta însă costurile directe asociate returnării bunurilor.

Model de formular de anulare

Către: The Hut.com Limited, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath, Cheshire, CW9 7RA.

Prin prezenta, vă aduc la cunoștință anularea contractului comercial pentru următoarele produse:

Comandat la:

Numărul comenzii:

Numele clientului:

Adresa clientului:

Semnătura clientului (doar dacă se trimite pe hârtie):

Data:

 

Ce trebuie să fac dacă primesc un produs incorect?

Avem standarde înalte atunci când vine vorba despre ambalarea produselor, însă din când în când se mai produc și erori. Ne cerem scuze dacă ai primit un produs incorect. Ca parte a angajamentului nostru față de clienți, vom face tot posibilul să soluționăm această problemă cât mai repede, simplu și fără bătăi de cap pentru tine.

Vom analiza fiecare caz de returnare în mod individual; în unele cazuri este posibil să avem nevoie de mai multe informații, precum fotografii care să ne permită să luăm cele mai bune decizii și măsuri. Obiectivul nostru este acela de a-ți oferi o soluție în cel mai scurt timp posibil.

Ce trebuie să fac dacă unul dintre produse este deteriorat?

Deși avem grijă să prevenim orice deteriorare a produselor tale în timpul transportului, este posibil să apară diferite probleme. Ne cerem scuze dacă ai primit un produs deteriorat.

Te rugam să nu refuzi livrarea comenzii, ci să accepți produsele și să ne contactezi imediat. Refuzarea comenzii poate duce la întârzierea returnării coletului.

Ne poți contacta prin intermediul contului tău, folosind centrul nostru de mesaje online. Te rugam să atașezi fotografii ale produselor deteriorate la mesaj. Un membru al echipei noastre va analiza detaliile și îți va oferi cea mai bună modalitate de soluționare a problemei.

Cum raportez o defecțiune a produsului comandat?

Ne cerem scuze dacă consideri că produsul tău are o defecțiune. Noi luăm în serios toate nemulțumirile legate de calitatea produselor noastre și vom investiga în detaliu defecțiunea raportata.

Pentru a face acest lucru, te rugam să ne contactezi prin intermediul contului tău, folosind centrul nostru de mesaje online. Te rugăm să ne dai detaliile defecțiunii și unde este posibil să atașezi fotografii relevante la mesajul tău.

Cum pot returna un produs?

Te rugăm să iei legătura cu echipa noastră de Servicii Clienți pentru returnarea unui produs.

Trebuie sa știm numărul comenzii tale, produsul pe care dorești să-l returnezi și motivul pentru returnarea acestuia. În momentul primirii acestor detalii îți vom da un număr unic de autorizare a returnării, precum și informațiile necesare aferente procesului de returnare.

Te rugăm să ambalezi produsul în mod corespunzător și să incluzi formularul de retur în pachet.

Te rugăm să soliciți o confirmare de expediere din partea oficiului poștal, atunci când ne trimiți produsul. Obținerea unei confirmări de expediere nu costă nimic, iar fără aceasta este posibil să nu putem procesa rambursarea sau înlocuirea produsului tău, în eventualitatea puțin probabilă a pierderii acestuia pe traseu.

Dacă soliciți înlocuirea unui produs iar acesta nu mai este disponibil, vom procesa rambursarea în contul utilizat pentru achiziționarea inițială a produsului.

Orice produs pe care l-ai acceptat și returnat ulterior este responsabilitatea ta, până când acesta ajunge în magazia noastră. Așadar, asigură-te că returnezi produsul prin intermediul unui serviciu de livrare care oferă asigurare pentru bunurile expediate, în funcție de valoarea acestora.

Îmi veți rambursa costurile poștale?

În cazul în care returnarea este necesară în urma unei erori din partea noastră, ne face plăcere să-ți rambursăm costurile aferente returnării. De exemplu:

- Dacă îți trimitem produsul greșit

- Dacă produsul este deteriorat sau defect

- Dacă returnezi un substitut pe care nu dorești să-l păstrezi

Nu vom rambursa costurile de expediere pentru produsele pe care nu le mai dorești sau de care nu mai ai nevoie. Aceste costuri vor fi suportate de către tine. De asemenea, îți recomandăm să folosești un serviciu de curierat care oferă asigurare pentru bunurile expediate, în funcție de valoarea acestora.

Nu vom rambursa costurile de expediere pentru produsele returnate din cauza unui defect sau deteriorării, în cazul în care aceste cauze nu sunt identificate în procesul de testare. Costurile aferente expedierii produsului înapoi către tine vor depinde de produs și îți vor fi comunicate în momentul finalizării procesului de testare.

Reclamații

Dacă nu ești mulțumit de modul în care am gestionat procesul de returnare, înlocuire sau remediere a unui produs, te rugăm să ne aduci la cunoștință acest lucru. Am dori să rezolvăm această problemă pentru tine. Te rugam să contactezi reprezentanții departamentului nostru de Servicii Clienți prin email la feedback@myprotein.com sau prin poștă la Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.