Help Centre
Contul tău
Înregistrarea este simplă!
Mergi la pagina noastră de înregistrare pentru a intra în comunitatea Myprotein si pentru a primi sfaturi de nutriţie, de antrenament şi a avea acces la cele mai bune suplimente sportive de pe piaţă.
Este uşor să-ţi modifici detaliile, indiferent că este vorba de informaţiile de plată, parolă sau adresă.
Loghează-te în contul tău şi o să găseşti toate setările necesare.
Nu trebuie să te îngrijorezi, suntem DPA - asta înseamnă că îţi păstrăm detaliile în siguranţă.
Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina noastră Politică de Confidenţialitate.
Dacă nu vrei să primeşti oferte exclusive şi promoţii pe email, te poţi dezabona logându-te în contul tău şi accesând secţiunea 'Preferinţe Email'.
Nu uita, ai posibilitatea să te re-abonezi oricând doreşti!
Comenzi
Toate stocurile Myprotein depind de disponibilitate. Vrem ca tu să poţi comanda şi primi produsele dorite fără efort, aşa că o să te anunţăm dacă un produs nu mai este disponibil.
Pot apărea întârzieri neaşteptate, în acest caz o să te anunţăm pe email.
Nu putem sta în calea ta şi a produselor, de aceea procesul de cumpărare online este simplificat, produsele vor rămâne în coş pentru 60 de minute în cazul în care părăseşti pagina!
Alege-ţi produsele dorite şi adaugă-le în coş. Poţi continua cumpărăturile sau să continui spre pagina de finalizare a comenzii.
Din contul tău poţi vedea adresele salvate sau opţiunile de plată şi astfel completarea comenzii este simplificată.
Verifică dacă totul este în regulă şi plasează comanda. O să-ţi trimitem un email de îndată ce comanda a fost confirmată.
Absolut! Click pe coşul de cumpărături din partea de sus a paginii şi o să poţi vedea produsele pe care le ai momentan.
Foloseşte butonul + pentru a creşte cantitatea produselor favorite sau butonul - dacă ai adăugat prea multe. Dacă doreşti să elimini un produs din coş atunci apasă butonul x.
Absolut, poţi selecta o adresă de livrare la pagina de finalizare a comenzii. Comanda va fi completată automat cu adresa prestabilită dar poţi opta pentru adăugarea unei adrese noi.
Completează adresa nouă şi apoi selectează 'Livrează la adresa asta'.
O să-ţi trimitem un email de îndată ce comanda a fost expediată! Sau mai simplu, accesează contul tău pentru a verifica.
În plus, trimitem toate produsele ambalate individual asigurându-ne că primeşti tot ce ai nevoie într-un timp rezonabil.
Din contul tău se pot verifica toate detaliile unei comenzi.
De îndată ce te autentifici o să poţi vedea fiecare comandă plasată. Selectează comanda dorită şi vezi toate informaţiile de care ai nevoie.
O să-ţi trimitem de asemenea un email de îndată ce comanda a fost expediată!
Din contul tău poţi vedea toate comenzile precedente. Acceseaza aici pentru a iti monitoriza comanda.
Click pe comanda pe care vrei să o vezi. Dacă o comandă conţine informaţii de localizare atunci poţi accesa informaţiile din contul tău.
Emailul trimis în legătură cu expedierea comenzii conţine şi data estimată de livrare.
Nu ai găsit informaţiile necesare? Trimite un mesaj Serviciului de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău că vrei să anulezi.
Te putem ajuta să-ţi schimbi opţiunea? Poţi contacta Serviciul Clienţi din contul tău.
Dacă nu, atunci selectează comanda pe care vrei să o anulezi. Poţi anula produse individuale sau toată comanda.
O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii.
Dacă anularea a eşuat, înseamnă că livrarea comenzii este pregătită. Produsele care sunt în stoc sunt procesate rapid deoarece nu vrem să avem întârzieri pentru clienţi.
Accesează Politica de Returnare pentru a retrimite comanda la noi.
Odată plasată comanda nu putem face modificări.
Dacă vrei să anulezi pentru a plasa altă comandă, atunci trebuie să te loghezi în contul tău.
Selectează o comandă pe care vrei să o anulezi şi poţi vedea opţiunea de anulare individuală a produselor sau a comenzii.
O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii. Vă rugăm să nu plasaţi o altă comandă până nu primiţi un răspuns.
Nu te îngrijora, poţi anula produsele comandate din contul tău.
Trebuie să selectezi produsul dorit şi opţiunea de anulare. O să-ţi trimitem un email până într-o oră pentru a confirma anularea comenzii.
Dacă nu poţi anula atunci ai opţiunea de returnare. Accesează pagina Politica de Returnare pentru a afla cum.
Ai nevoie de ajutor? Poţi trimite un mesaj Serviciului de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău de acest lucru! Ne mândrim cu produsele noastre
Pentru a verifica situaţia, ne puteţi contacta.
Pentru a grăbi procesul puteţi căuta informaţiile de mai jos înainte de a ne contacta, nu te îngrijora dacă nu reuşeşti, te putem ajuta de îndată ce luăm legătura.
1. Numărul comenzii
2. Numele produsului
3. Descrierea problemei
4. Posibile imagini
De îndată ce verificăm problema o să-ţi trimitem un email cu rezultatul.
Fabrica noastră de producţie este certificată de către British Retail Consortium Global Standard for Food Safety şi a obţinut un scor dublu A la începutul acestui an, cel mai înalt grad posibil; garantând condiţiile de lucru şi siguranţă.
Tratăm cu seriozitate fiecare plângere şi acţionăm pentru protejarea clienţilor.
Dacă ai o îngrijorarea asupra calităţii unui produs anume, atunci te rugăm să contactezi Serviciul de Clienţi.
Pentru a grăbi procesul puteţi căuta informaţiile de mai jos înainte de a ne contacta -
1. Numărul comenzii
2. Numele produsului
3. Numărul lotului
4. Data de expirare
5. Posibile imagini
6. O scurtă descriere asupra plângerii
Vă rugăm păstraţi produsul până ce vorbiţi cu echipa noastră şi vă sfătuim să returnaţi produsul pentru analize ulterioare.
Ne pare rău să auzim asta, câteodată pot apărea probleme dar nu te îngrijora pentru că te putem ajuta. Te rugăm să ne trimiţi un mesaj din contul tău.
O să avem nevoie de următoarele -
1. Numărul comenzii
2. Numele produsului greşit
3. Numele produsului corect
De îndată ce verificăm problema o să-ţi trimitem un email cu rezultatul
Ne mândrim cu produsele noastre aşa că ne pare rău să auzim că ai primit un produs deteriorat.
Câteodată pot apărea probleme dar nu te îngrijora pentru că te putem ajuta. Te rugăm să ne trimiţi un mesaj din contul tău.
Te rugăm să nu arunci produsul deoarece putem avea nevoie de poze ale produsului deteriorat pentru a lua eventualele măsuri.
De îndată ce verificăm ce s-a întâmplat, o să-ţi trimitem un email cu rezultatul.
Ambalăm fiecare produs individual pentru a ne asigura că primeşti tot ce ai nevoie într-un timp scurt.
Emailul de confirmare a expedierii va cuprinde toate produsele care au fost trimise. Dacă produsul care lipseşte nu se află în listă atunci trebuie să aştepţi puţin mai mult pentru livrarea acestuia.
Dacă produsul a fost trimis, atunci trimite un mesaj din contul tău pentru a anunţa echipa de Serviciu Clienţi şi a te ajuta mai departe.
Plăţi şi Reduceri
Oferim o varietate de metode de plată online pentru a ne asigura că accesaţi în siguranţă cele mai bune produse de nutriţie sportivă.
Visa
Visa Debit
Mastercard
American Express
Poţi selecta metoda de plată favorită la finalizarea comenzii. Tratăm cu seriozitate cazurile de fraudă şi de aceea am inclus servicii de validări şi autentificări pentru siguranţă.
Doar ca să ne menţinem clienţii în siguranţă!
Orice comandă plasată din afara UK poate include taxe de vamă şi import (incluzând TVA). Recomandăm să contactaţi biroul vamal local pentru mai multe informaţii deoarece politicile vamale diferă de la ţară la ţară.
Dacă vezi statusul 'Problemă la Plată' atunci probabil vei fi confuz dar nu e nici o problemă deoarece se poate rezolva uşor şi vom putea trimite produsele comandate în cel mai scurt timp.
Înainte să reintroduci detaliile cardului trebuie să te asiguri că data de expirare şi adresa de facturare sunt corecte. Recomandăm de asemenea să verificaţi fondurile din cont.
Dacă ai urmat paşii de mai sus şi problema nu s-a rezolvat atunci te rugăm să contactezi Serviciul de Clienţi.
Odată ce ai plasat o comandă, plata va apărea în cont ca plată în aşteptare până ce îţi livrăm produsele.
Tranzacţia în aşteptare înseamnă că suma este autorizată pentru a fi retrasă.
Dacă vrei să adaugi noi detalii de plată atunci trebuie să o faci din pagina de finalizare a comenzii.
Cardul nou de plată va fi salvat de îndată ce comanda a fost plasată. Asta înseamnă că data următoare poţi comanda produsele favorite cu uşurinţă.
Ne place să simplificăm lucrurile pentru tine, incluzând obţinerea de reduceri pentru produsele tale favorite de nutriţie sportivă.
Odată ce ai adăugat toate produsele în coş, introdu codul de reducere în căsuţa numită ‘Ai un cod de reducere? Introdu-l aici’. Făcând click pe ‘Foloseşte Cod’ reducerea se va aplica.
Dacă codul nu funcţionează, atunci trebuie verificat dacă nu ai folosit mai multe oferte, deoarece acestea pot fi folosite doar la o comandă. Te rugăm să verifici termenii şi condiţiile unei oferte.
Întâmpini probleme în continuare? Poţi contacta Serviciul de Clienţi din contul tău.
Ne pare rău să auzim asta! Ca să aflăm de ce nu funcţionează codul, trebuie să verifici termenii şi condiţiile ofertei.
Dacă codul este valid şi nu incerci să foloseşti mai multe coduri per comandă atunci contactează Serviciul Clienţi din contul tău.
Câştigă 50 RON pentru fiecare referinţă şi prietenii tăi vor primi 25% reducere!
Autentifică-te în contul tău şi fă click pe butonul 'Vizualizează Detalii' în secţiunea 'Referinţele mele' pentru a afla cum te poţi implica.
Livrarea
Trimitem un email atunci când comanda este pe drum pentru a putea afla când o să ajungă.
Pentru comenzile urmărite, utilizaţi link-ul de urmărire furnizat în email sau verifică-ţi contul pentru a afla unde este comanda.
Ai verificat cardul de livrare? Pachetul poate fi lăsat undeva în siguranţă, de exemplu la vecini sau într-un depozit local.
Pagina noastră de Informaţii Livrare îţi poate da mai multe detalii şi intervale de timp.
Dacă vrei să raportezi comanda ca pierdută atunci te rugăm să contactezi Serviciul Clienţi prin contul tău.
Toate opţiunile de livrare pot fi găsite în pagina noastră Informaţii Livrare.
Pagina noastră Informaţii Livrare îţi poate spune asta, ai posibilitatea să vezi intervale de timp la nivel global.
Este posibil.
Orice comandă plasată din afara UK poate include taxe de vamă şi import. Destinatarul trebuie să plătească fiecare taxă aplicată pentru a intra în posesia coletului.
Cum nu avem control asupra acestor taxe, nu îţi putem spune despre ce costuri este vorba.
Nu te îngrijora, dacă pachetul nu încape în cutia poştală sau este nevoie de o semnătură atunci reprezentatul serviciului de curierat te va anunţa telefonic.
Prin intermediul acesta curierul va şti când poate să livreze pachetul în siguranţă.
Returnări şi Restituiri
Pentru mai multe informaţii te rugăm să verifici pagina noastră politică de returnare.
Dacă tot nu ai răspuns la întrebare atunci echipa noastră de Serviciu Clienţi te poate ajuta. Contactează-i din contul tău.
Pentru a începe procesul de returnare al produselor vă rugăm să navigați pe pagina 'Istoric comenzi', să selectați comanda relevantă și dacă aceasta îndeplinește criteriile de mai sus, o să apară un buton “Retur” - apăsați-l și urmați pașii de acolo.
Dacă nu vă descurcați și aveți nevoie de ajutor va rugăm să ne contactați.
Pentru mai multe informaţii te rugăm să verifici pagina noastră politică de returnare.
Vrem ca toţi clienţii să fie mulţumiţi de produsele comandate, aşa că dacă nu eşti mulţumit poţi returna produsele.
Vrem să ştim dacă nu mai doreşti comanda până în 14 zile şi să te asiguri că produsele nu au fost deschise.
Pentru a începe procesul de returnare al produselor vă rugăm să navigați pe pagina 'Istoric comenzi', să selectați comanda relevantă și dacă aceasta îndeplinește criteriile de mai sus, o să apară un buton “Retur” - apăsați-l și urmați pașii de acolo.
Dacă nu vă descurcați și aveți nevoie de ajutor va rugăm să ne contactați.
Ei îţi vor trimite toate informaţiile de care ai nevoie, dar poti să accesezi de asemenea şi pagina noastră politica de returnare.
De îndată ce primim comanda o să putem revizui motivul returnării şi o să te anunţăm de eventualele acţiuni.
Ar trebui să primeşti un email în care să te anunţăm de fiecare acţiune luată.
Restituirea baniilor în contul tău se face în 5 zile lucrătoare şi îţi vom trimite un email în care o să te anunţăm de statusul acţiunii.
Dacă nu s-a efectuat restituirea sumei şi au trecut 10 zile lucrătoare de la primirea email-ului, atunci trebuie să contactezi echipa noastră de Serviciu Clienţi din contul tău.
Vrem să ai liniște atunci când decizi să cumperi cu noi în perioada sărbătorilor, așa că am extins politica de returnare pentru a acoperi perioada festivă.
Vei putea să returnezi articolele până în data de 31/01/2021 pentru îmbrăcăminte, pachete (bundle) sau produse festive pentru comenzile plasate între
31/10/2020 - 24/12/2020.
Tot ce cerem este ca srticolul(ele) să fie noi. În sensul că trebuie să fie nedeschise, în ambalajul lor original iar orice sigilii să nu fie îndepărtate.
Website
Te rugăm să verifici pagina de Termene şi Condiţii.
Dacă întâmpini probleme accesând pagina de finalizare a comenzii sau oricare altă pagina a website-ului, atunci trebuie să iei legătura cu echipa noastră de Serviciu Clienţi pentru a putea rezolva problema!
Te rugăm să verifici pagina Politică de Confidenţialitate.
Sfaturi despre produse
Această informaţie este sensibilă şi poate varia de la caz la caz.
Pentru produsele amino acizi de bază precum Amino Acizii cu Catenă Ramificată (BCAA) şi L Glutamina, această informaţie va fi afişată în tabelul cu informaţiile nutriţionale. Pentru produsele ca Impact Whey Protein, profilul complet de amino acizi poate fi vizualizat urmărind pagina dedicată a produsului sub imaginea produsului în stânga.
Furnizarea acestei informaţii pe website nu este obligatorie, totuşi acolo unde informaţia nu este afişată Myprotein va urmări testele de procedură externă făcute la cerere.
Omega 3 este obţinut din surse de ulei de peşte. Acestea pot include dar nu pot fi limitate la macrou, somon şi sardine.
Impact Whey Protein este obţinut prin filtrarea zerului.
Myprotein furnizează activ produse GMO free şi materie primă
Alcoolul nu este adăugat direct ca materie primă în niciun produs; totuşi anumite arome şi coloranţi sunt bazate pe prepararea alcoolului.
Acest proces face ca produsele noastre să se potrivească dietelor non-alcoolice. Dacă doreşti clarificări mai amănunţite, te rugăm să contactezi serviciul de Relaţii Clienţi din contul tău, care va fi bucuros să te ajute.
În prezent, niciun produs nu poate fi clasificat ca Kosher. Gama noastră de produse vegetariană sunt potrivite Halal.
BCAA sunt obţinuţi din surse diferite în funcţie de potrivirea dietei şi de ingredientele folosite. BCAA pentru vegani sunt obţinuţi din carbohidraţii fermentaţi (precum porumb), BCAA pentru non-vegani pe de altă parte sunt disponibili sub formă sintetică şi ne-sintetică, cele din urmă provenind din surse naturale de BCAA (de origine animală).
Diferenţa principală între Impact Whey Protein şi Impact Whey Isolate este conţinutul lor de grăsimi şi proteine: Impact Whey Protein are un conţinut puţin mai scăzut de proteine şi un conţinut mai mare de grăsimi. De cealaltă parte, Impact Whey Isolate conţine mai multe proteine şi mai puţine grăsimi.
Produsele noastre conţin gelatină derivată fie din surse de vită (bovine) sau porc (porcine). Alternativele vegetariene la gelatină sunt folosite atunci când este posibil. Această informaţie este evidenţiată clar în rubrica de ingrediente în pagina dedicată a produsului sau pe ambalaj.
În prezent, această informaţie nu este disponibilă pentru produsele noastre.
Actualizare a politicii de confidențialitate
Având în vedere ritmul alert de dezvoltare și creștere al companiei THG de-a lungul anilor și succesele pe care le-am obținut până în prezent, am identificat că structura actuală a entității juridice a Grupului nu se aliniază în unele cazuri cu sectoarele și mărcile de afaceri pe care le oferim astăzi.
Prin urmare, am profitat de această ocazie pentru a reorganiza structura juridică a Grupului, astfel încât companiile noastre să se alinieze cu sectoarele și mărcile noastre de afaceri și să sprijine strategia de creștere pe termen lung a THG. Pentru a ne reorganiza, ne-am asigurat că datele (care includ datele referitoare la dvs. în calitate de unul dintre clienții noștri) au fost transferate în mod legal către noile entități. Deși acest lucru nu vă afectează în niciun fel din punct de vedere material, am dorit să vă informăm cu privire la această schimbare.
Înainte de reorganizare:
În majoritatea cazurilor, operatorul cu privire la datele dvs. va fi The Hut.com Limited. În unele cazuri, controlorul poate fi o entitate specifică din cadrul THG.
După reorganizare:
Noul operator este persoana juridică nou încorporată:
• THG Nutrition Limited
Acest lucru se datorează unei reorganizări interne și nu vă afectează în niciun fel din punct de vedere material. Suntem transparenți în privința aceasta. Unele unități de afaceri au fost recent integrate în noile entități juridice din grupul THG și le-au fost transferate bazele de date corespunzătoare.
Acest lucru se referă la faptul că responsabilitatea legală pentru gestionarea datelor dvs. sau pentru oferirea de răspunsuri la solicitările dvs. referitoare la protecția datelor îi revine acum noii entități menționate în e-mail. Cu toate acestea, aceste noi entități rămân în cadrul grupului THG și asigură același nivel de protecție.