45% reducere la aminoacizi si pastile 💊
+ 35% REDUCERE la restul comezii | COD: RO35

Politica de retur

Politica noastră de retur face parte din și este recomandată a fi citită în conjuncție cu termenii și condițiile aplicate la vânzare. Ne rezervăm dreptul să schimbăm această politică de retur oricând.

Politică de retur - Îmbrăcăminte

Oferim retur gratuit în Romania pentru toată îmbrăcămintea noastră achiziționată pe myprotein.ro. Va rugăm să vă asigurați că acordați atenție într-un mod rezonabil atunci când probați un articol de îmbrăcăminte și toate elementele acestuia rămân intacte. Aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii comenzii pentru a iniția un retur. Pentru a începe procesul de returnare al produselor vă rugăm să navigați pe pagina 'Istoric comenzi', să selectați comanda relevantă și dacă aceasta îndeplinește criteriile de mai sus, o să apară un buton “Retur” - apăsați-l și urmați pașii de acolo. Dacă nu vă descurcați și aveți nevoie de ajutor va rugăm să ne contactați. Va rugăm să luați în considerare că pe motiv de igienă corporală nu putem să returnăm produse precum lenjerie sau măști de față.


Politica de retur - Toate celelalte produse

Politica noastră de retur este foarte simplă

Atunci când primiți un articol trebuie să-l verificați întotdeauna înainte de a-l deschide. Va rugăm să vă asigurați că obțineți un număr de autorizație al returului înainte de a încerca să returnați produsul la noi. Aveți dreptul să va răzgândiți - cu toții am comandat produse și ulterior am realizat că nu mai avem nevoie de ele. Aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna produsul începând din ziua în care ați primit comanda. Este atât de simplu. Va rugăm să urmați pașii de mai jos (vedeți secțiunea numită 'Retur și Refunduri'). Toate produsele trebuie returnate în pachetul original și nefolosite, așa cum au fost primite. Va rugăm să vă asigurați că acordați atenție produselor atunci când le probati. Ex: asigurați-vă că toate etichetele sunt intacte.

Produs greșit primit

Ne cerem scuze dacă ați primit un alt produs din greșeală. Acest lucru nu se întâmplă des și dorim să rezolvăm situația cât mai repede cu putință. Pentru a primi un refund sau o înlocuire de produs, trebuie să returnați produsul în aceleași condiții în care l-ați primit în termen de 14 zile de la data primirii acestuia.

Produse alterate în urma transportului

Va rugăm să acceptați scuzele noastre în cazul în care ați primit produsele alterate în urma transportului. Înțelegem cât de frustrant poate să fie acest lucru și dorim să soluționăm cât mai rapid situația pentru dumneavoastră. Dacă dumneavoastră considerați că produsul/produsele sunt alterate, lovite sau nu au ambalajul integral va rugăm să luați legătura cu noi. O să fie nevoie să ne menționați care este problema cu produsele de îndată ce ați constatat acest lucru și noi o să vă sfătuim ce să faceți în continuare. Politică noastră de retur pentru produsele afectate de transport va respectă drepturile legale.

Produs neprimit

Ne cerem scuze dacă nu ați primit un produs din comanda dumneavoastră. Acest lucru nu se întâmplă des și dorim să rezolvăm situația cât mai repede cu putință. Pentru a primi un refund sau o înlocuire trebuie să ne informezi cu privire la această situație în termen de 21 de zile de la data primirii emailului de confirmare a livrării produsului.

Drepturile dumneavoastră legale

Politică noastră de retur nu afectează drepturile dumneavoastră legale. Pentru mai multe informații cu privire la aceste drepturi vă rugăm să vizitați website-ul guvernului din UK aici: www.direct.gov.uk sau să contactați Protecția Consumatorului, la numărul de telefon 08454 04 05 06. Pentru a începe procesul de retur vă rugăm să navigați pe pagina 'Istoric comenzi', să selectați comanda relevantă și dacă aceasta îndeplinește criteriile de mai sus, o să apară un buton “Retur” - faceți click pe el și urmați pașii. Dacă nu vă descurcați și aveți nevoie de ajutor, va rugăm să luați legătura cu noi. Va rugăm să împachetați produsul într-un mod cât mai sigur și protejat și să includeți în pachet numărul comenzii, numele și adresa. Va rugăm să obțineți o dovadă a taxei poștale de la poștă atunci când trimiteți produsul la noi. Această dovadă nu costă nimic însă fără ea noi nu avem întotdeauna posibilitatea să facem un refund sau o înlocuire a produsului - avem nevoie de acest lucru în eventualitatea în care comanda se pierde. Dacă cereți o înlocuire și produsul nu mai este disponibil, noi vom iniția un refund către contul de unde s-a inițiat comanda. Orice produs pe care l-ați acceptat și ulterior l-ați returnat se află în responsabilitatea dumneavoastră până când ajunge la noi în depozit. În consecință va rugăm să vă asigurați că metoda de transport pe care o alegeți vă asigură bunurile.

Ce o să facem în continuare

Toate produsele returnate la noi sunt verificate de departamentul nostru pentru retururi. Dacă sunteți îndreptățit să primiți un refund, o să primiți întreagă suma a produsului sau a comenzii în cauză. Retururile sunt de obicei procesate în termen de minim 7 zile lucrătoare și maxim 30 de zile de la data primirii produselor. O să inițiem un refund către contul de pe care s-a plasat comanda (card de credit/card de debit/cont de PayPal).

Returul bunurilor de schimb

Dacă un produs pe care l-ați comandat a fost găsit a fi non-conform și l-am înlocuit, aveți dreptul să anulați comanda în termen de 7 zile lucrătoare începând cu ziua în care ați primit produsul înlocuit și ați primit un refund.

Costul retururilor

Va rugăm să luați la cunoștință faptul că putem să facem refund doar la costurile poștale atunci când: v-am trimis produsul greșit sau când produsul a fost primit alterat în urma transportului. Nu o să facem refund la costurile poștale pentru produsele care se află în stare bună, cu exceptia articolelor de îmbrăcăminte. Costurile pentru retrimiterea produsului înapoi la dumneavoastră o să depindă în funcție de produs și o să vă fie comunicate după ce întreg procesul de analiză a fost finalizat.

Plângeri

Dacă nu sunteți satisfăcuți de modul în care am tratat returul, înlocuirea sau repararea unui produs, ne cerem scuze - dorim să rezolvăm această situație.

Va rugăm să luați legătura cu reprezentanții noștri de la departamentul pentru relații cu clienții. Puteți face acest lucru din contul dumneavoastră de la noi de pe site sau prin poștă la următoarea adresa: Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.