0
Coș

Nu există produse în coș

Nutriție

Importanta fibrelor pentru vegani

De ce fibrele sunt atât de importante și de unde le puteți obține?

Fibrele reprezintă cel mai important lucru de care are nevoie corpul tău pentru a funcționa corect. Vegani, iată tot ce trebuie să știți despre acest lucru și cum să vă asigurați că dispuneți de o doză suficientă de fibre.

Când corpul cere mai multe alimente hrănitoare, acest lucru înseamnă că trebuie să adăugați o doză optimă de fibre în dieta ta.

Fibra este furnizată de alimente pe bază de plante și este prea complexă pentru corpul tău pentru a o sintetiza singur.

Deci, dacă vreți să stiți ce rol au fibrele, puteți vedea aici:

Fibrele ajută la curățarea sistemului tău. Ajută la scăderea colesterolului prin curățarea arterelor. Ajută la reducerea tensiunii arteriale și reglează nivelul de insulină și poate ajuta la lupta împotriva sistemului intestinal iritabil, a hemoroizilor și a diabetului de tip 2. Vom avea mai multe detalii în scurt timp. Mai presus de toate, fibrele curăță intestinele și menține la distanță problemele legate de ele.

Dacă suferiți de constipație, o doză crescută de fibre poate fi considerat ca un laxativ ușor. În acest timp, pentru oricine care are IBS sau diaree, se recomandă o doză mare de fibre.

Deci, ce doză este suficientă sau prea mare?

Mai întâi de toate, aveți fibrele solubile care se dizolvă în apă și insolubile care se găsesc în alimente hrănitoare care nu se dizolva în apă. Recomandarea zilnică este de 25-35 de grame de fibre solubile și insolubile. Fibrele solubile ajută la încetinirea digestiei pentru corpul tău pentru ca organismul tău să absoarbă mai bine nutrienții din alimentele pe care le digerați. Fibrele insolubile ajută mâncarea să treacă prin stomacul și intestinele tale care constituie soliditatea scaunului tău.

Pentru oricine caută să piardă în greutate, fibrele insolubile sunt cunoscute că ajută la controlul greutății pentru că te fac să te simți mai sătul după ce mănânci, însemnând că nu trebuie să mănânci mai mult decât trebuie. Doza de fibre solubile sau insolubile de care ai nevoie depinde de cât de sensibil este sistemul tău. Mișcările intestinale sunt un semn și cu ajutorul acestuia îți poți da seama dacă ai nevoie de una mai mult decât cealaltă. Carbohidrații din dietele cu fibre care nu pot fi digerați în stomac și în intestinul subțire vor fi transformați în gaze. De aceea e cel mai bine să vă construiți treptat consmumul de fibre, mai degrabă decât să adăugați mai multe alimente în dieta dumneavoastră.

Este important să rețineți că, pe măsură ce creșteți nivelul fibrelor ar trebui să creșteți și cantitatea de apă pe care o beți.

Vesti bune

Vestea bună pentru vegani este că nu trebuie să aveți probleme în obținerea fibrelor de care aveți nevoie. Veganii, uneori nu pot fi siguri dacă au toți nutrienții de care au nevoie în corp. Acest lucru se datorează faptului că o mulțime de nutrienți de care avem nevoie provin din carne și produse lactate. Când vine vorba de fibre, veganii nu trebuie să fie îngrijorați, din moment ce, ceea ce aveți nevoie este luat din natură și cultivat în pământ. Semințele de in și nucile sunt o sursă excelentă de fibre insolubile. Fructele cum ar fi mere, mazăre și fasole sunt o sursă excelentă de fibre solubile care încetinesc digestia și ajută organismul să absoarbă substanțele nutritive pe care le dorește din alimente.



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum