Antrenament

5 sfaturi de autoîngrijire pentru următorul tău antrenament

Mersul la sală este o formă de autoîngrijire așa cum este dar adesea nu îl vedem decât ca pe autoîngrijire pentru corp. Este important să avem grijă și de mintea noastră în sală, deoarece poate spori antrenamentele tale și să ne ajute pe cei dintre noi care ducem vieți ocupate. 

Am alcătuit 5 sfaturi pe care să le încerci data viitoare când lucrurile par puțin copleșitoare și ai nevoie de ceva îngrijire extra în sesiunea ta pentru a te asigura că te bucuri de fiecare secundă din aceasta. 

Mergi devreme

Dacă mergi de regulă noaptea târziu la sală, probabil ești obișnuit să te lupți să îți faci loc printr-o sală aglomerată, încercând să găsești un aparat liber. Diminețile devreme în sală sunt mult mai liniștite, permițându-ți să să ai grijă în plus pe parcursul antrenamentului tău, fără niciun fel de presiune.

Să-ți începi ziua cu un antrenament îți poate oferi mai multă energie și să îți limpezească mintea, pregătit pentru ce are ziua de oferit. Deși acea alarmă de la 6am poate să nu pară ca autoîngrijire, cu siguranță este.

Ia-ți timp în plus pentru stretching

Este foarte ușor să neglijezi o rutină bună de stretching și să-i ignori beneficiile pentru sănătatea mintală și concentrare.

Să-ți iei timp în plus pentru tine să te concentrezi să faci stretching pentru întreg corpul nu doar că îți încălzește corespunzător mușchii pentru a evita rănirea dar îți și calmează mintea și te introduce în starea necesară pentru antrenamentul tău. Este modalitatea perfectă de a avea grijă în plus de mușchii și de mintea ta. 

Încearcă să asculți un podcast

Fie că ți-ai pierdut motivația sau pur și simplu cauți să fii mai concentrat când te antrenezi, să asculți podcasturi în timp ce faci mișcare poate fi salvarea ta.  

Să înlocuiești muzica ta obișnuită cu un podcast poate ajuta în a liniști o minte ocupată, asigurând că gândurile tale sunt concentrate pe ceea ce asculți și nu pe stresul din viață. 

Sunt atât de multe podcasturi de fitness și antrenamente din care să alegi pentru a te motiva pe parcursul sesiunii tale. Să-i asculți pe alții discutând despre iubirea lor pentru antrenamente, sfaturi și trucuri poate fi imboldul în plus de care ai nevoie pentru a trece peste un antrenament bun. 

Concentrează-te pe mișcări lente și controlate

În loc să te grăbești încercând să faci cât mai multe seturi cât mai rapid posibil, ia-ți timp prin mișcările tale.

Să încetinești totul și să te concentrezi pe mișcări controlate te ajută să perfecționezi ținuta, făcând astfel o sesiune mai eficientă. Această concentrare elimină presiunea, asigurând că te gândești la ceea ce faci în acel moment mai degrabă decât ceea ce urmează să faci. 

Transpiră la saună 

Dacă ești suficient de norocos să ai o sală cu saună sau ai o saună în apropiere, cu siguranță e ceva ce trebuie să încerci dacă dorești să adaugi puțină grijă în plus rutinei tale. 

Oferind beneficii corpului tău precum curățarea căilor respiratorii, deschiderea porilor și relaxarea mușchilor după antrenament, sauna este o încheiere grozavă pentru sesiunea ta.

Pe lângă beneficiile fizice este unul dintre cele mai relaxante lucruri pe care îl poți face. Să-ți iei timp să fii cu gândurile tale înainte de ziua ce urmează va duce la o stare mentală mai sănătoasă și concentrată. 

Nu ai o saună? Încearcă să faci un duș sau o baie lungă după sesiunea ta pentru a te destinde.

Mesaj de luat acasă

Să mergi la sală poate fi la fel de esențial pentru mintea ta ca pentru corpul tău. Este ușor să fii pe pilot automat și să uiți să ai grijă de amândouă în sală și să ai grijă în plus le poate alinia pe acestea. Dacă lucrurile par copleșitoare și sala este refugiul tău, să-ți iei câțiva dintre acești pași de autoîngrijire poate spori antrenamentele tale pentru a le face și mai benefice pentru mintea și trupul tău. 



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum