Rețete

Clătite proteice cu banane din 4 ingrediente care nu pot da greș

Aceste clătite proteice cu banane din 4 ingrediente nu pot da greș ( chiar și pentru un bucătar începător). 

Clătitele proteice cu banane sunt un preparat de bază pentru mic dejun, pentru oricare iubitor de fitness, dar sa ridice mâna sus cei cărora le-au ieșit moi, umflături deformate care se rup doar la vederea unei spatule? 

Această rețetă ridicol de ușoară care nu poate da greș va fi rețeta ta la care să apelezi pentru clătite proteice cu banane pentru mic dejun (și poate chiar prânz sau cină). 

Porții: 4 x 5″ clătite

Ingrediente: 

  • 1 banană coaptă
  • 2 ouă mari
  • 1 cupă de Impact Whey Protein
  • 35g fulgi de ovăz

Metodă

  1. Întâi, pune o tigaie care nu se lipește la foc mediu și las-o la încălzit. Focul mediu este cheia aici- dacă începe să scoată fum, este prea caldă.
  2. Următorul pas, adaugă banana și ouăle tale într-un blender sau procesor de alimente. Amestecă până e fin. 
  3. Adaugă pudra proteică și fulgii de ovăz în blender și procesează până e fin. Asigură-te că le adaugi pe acestea după banane și ouă pentru a preveni lipirea pudrei pe fundul blenderului (nimănui nu-i place un blender cu uscături). 
  4. Toarnă un sfert din aluat în tigaia ta încălzită în prealabil, sub forma unei clătite de aproximativ 5″ lățime. Dacă dorești, poți să faci clătitele puțin mai groase- doar așteaptă 20 de secunde de la turnarea aluatului și mai pune puțin aluat deasupra. 
  5. Așteaptă în jur de 30 de secunde (sau până sunt aurii pe fund) pe urmă utilizează o spatulă pentru a întoarce clătita pentru încă 30 de secunde. Repetă până nu mai ai aluat. 
  6. Toarnă peste clătite topingul tău preferat (credem că afine+ Sirop fără zahăr cu aromă de arțar= cele mai bune clătite proteice din lume). 

Valori nutriționale per servire:

Calorii 115

Proteine 15g

Carbohidrați 14g

Grăsime 1g



Jennifer Blow

Jennifer Blow

Scriitor si expert

Jennifer Blow este UKVRN a noastră Nutritionist inregistrat asociat – inregistrată ca si nutritionist profesional calificat. Ea are o diplomă de licență în științe nutriționale și un master în nutriție, iar acum se specializează pe folosirea suplimentelor pentru sănătate și fitness dar și prin evidențierea beneficiilor acestora prin cercetări.

Jennifer a fost citată sau menționată ca nutriționist în publicații online majore precum Vogue, Elle și Grazia pentru expertizele ei în domeniul științei nutriționale pentru exerciții fizice și un stil de viață sănătos.

Ea lucrează la experimente cu NHS în studiile de intervenții dietetice, la cercetarea științifică specifică a suplimentelor de acid gas omega-3 și de asemenea, la efectul fast-food-urilor asupra sănătății, pe care le-a prezentat la Nutrition Society Conference. Jennifer este implicată în foate multe evenimente de dezvoltare personală pentru a se asigura că practica ei rămâne la un nivel înalt. Aflați mai multe despre experiența lui Jennifer aici.

In timpul ei liber, Jennifer se plimbă cu bicicleta sau face drumeții, iar în publicațiile ei veți vedea că îi place să dovedească faptul că mâncatul sănătos nu înseamnă să stai tot timpul înfometat.


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum