Skip to main content
Training

8 Sfaturi de top despre cum să rămâi motivat să te antrenezi

8 Sfaturi de top despre cum să rămâi motivat să te antrenezi
Myprotein RO
Scriitor si expert7 luni Ago
Vezi profilul lui Myprotein RO

Antrenamentul poate fi dificil în cele mai bune momente. Dar atunci când ai multe de făcut, poate fi foarte greu să rămâi dedicat.

Vestea bună este că există modalități de a vă stimula pentru antrenament chiar și atunci când nu aveți chef. Iată cum puteți rămâne pe drumul cel bun și să vă atingeți obiectivele de antrenament atunci când vă simțiți că vă pierdeți motivația.

De ce vă puteți simți nemotivat să vă antrenați

În primul rând - este în regulă să vă pierdeți motivația. Se întâmplă aproape tuturor la un moment dat. Vestea bună este că este posibil să vă recăpătați inspirația chiar și după o mică cădere. Cheia este să înțelegi de ce.

Există multe motive pentru care oamenii se abat de pe calea exercițiilor fizice. Suspecții obișnuiți sunt lipsa de timp sau de bani, scăderea interesului și lipsa de sprijin social.

Aceste motive pot fi reale sau percepute, ceea ce înseamnă că s-ar putea să credeți că aveți mai puțin timp decât aveți în realitate, din cauza altor angajamente care vă ocupă spațiul de lucru.

O modalitate de a răspunde la această lipsă de motivație este să vă străduiți pur și simplu să mergeți la sala de sport sau să faceți o altă activitate pentru a vă ajuta să o porniți.

Dacă acest lucru nu funcționează și lipsa de motivație continuă, ar putea merita să vă uitați la programul de antrenament și să evaluați cum decurge acesta. O scădere susținută a entuziasmului ar putea fi cauzată de lipsa de progres.

Nu este neobișnuit ca rezultatele vizibile să încetinească după o explozie inițială - dar acest lucru poate diminua motivația unora de a continua antrenamentul.

Poate fi adevărat și contrariul. Uneori, atunci când atingeți o etapă importantă, puteți fi nesigur care ar trebui să fie următorul obiectiv. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face în acest caz este să fiți pregătit, cu obiective pe termen scurt, mediu și lung.

Aderarea la același antrenament vechi poate avea un efect similar. Chiar dacă vă provocați cu greutăți mai mari, dacă faceți același lucru din nou și din nou, vă puteți simți repetitiv. Acesta este motivul pentru care ar trebui să încerci mișcări noi pentru a injecta puțină varietate în rutina ta de antrenament.

Alte angajamente pot, de asemenea, să vă împiedice dorința de a merge la sală. Viața reală - familia, prietenii, munca, - poate ocupa mult timp în program. Uneori, după o zi aglomerată, sau stresantă, ultimul lucru pe care doriți să îl faceți este să mergeți la sală. Este de înțeles, dar ar putea merita să faceți o formă de exerciții fizice pentru a rămâne pe drumul cel bun.

În cele din urmă, sprijinul prietenilor și al familiei nu trebuie subestimat. Încurajarea din partea celor mai apropiați oameni poate fi unul dintre cei mai buni motivatori atunci când vă lipsește automotivarea.

motivation in the gym

Este normal să-ți pierzi motivația pentru sala de sport?

Pierderea motivației este complet normală, mai ales când vine vorba de fitness. Toată lumea trece prin suișuri și coborâșuri în viață, iar acest lucru este valabil și pentru antrenament.

Așa că nu vă descurajați dacă aveți o cădere și ratați o ședință sau două. Progresul dvs. general nu va fi afectat de o singură zi sau săptămână de antrenament, ci de dedicarea de care dați dovadă pe o perioadă lungă de timp.

Fiți doar consecvent și corect față de dumneavoastră. Dacă motivația dvs. scade, faceți un pas înapoi și gândiți-vă la motivul pentru care ar putea fi. După aceea, puteți lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la cel mai bun curs de acțiune pentru a reveni pe drumul cel bun.

S-ar putea să doriți să faceți unele schimbări în stilul dvs. de viață, să vă regândiți obiectivele. Aceste perioade de reflecție sunt o oportunitate foarte valoroasă de a face bilanțul și de a schimba lucrurile, dacă este necesar.

8 sfaturi pentru a te ajuta să rămâi motivat să faci mișcare

1. Scrieți-vă obiectivele

Obiectivele dvs. trebuie să fie specifice, măsurabile și realizabile. Scrieți-le și fixați-le undeva unde le puteți vedea pentru a vă ajuta să rămâneți responsabil.

2. Urmăriți-vă progresul

Monitorizarea progresului dvs. vă permite să vă vedeți cu ușurință îmbunătățirile vă oferă ceva la care să vă uitați înapoi și să vedeți cât de departe ați ajuns, arătându-vă în același timp ce mai aveți de făcut.

3. Aveți un plan

Respectarea unui plan înlătură nevoia de a lua decizii pe loc atunci când ajungi la sală. În schimb, te poți concentra doar pe a face ceea ce trebuie să faci în ziua respectivă, canalizându-ți energia acolo unde este nevoie de ea.

 

4. Împărtășește-ți obiectivele cu familia și prietenii

Ținerea oamenilor la curent cu progresele tale adaugă un nivel de responsabilitate la eforturile tale și un stimulent suplimentar pentru a rămâne pe drumul cel bun. Puteți face acest lucru în viața reală sau online - doar fiți atenți la potențialul feedback negativ pe rețelele de socializare și la impactul acestuia asupra motivației dvs.

motivation in the gym

5. Angajați un antrenor personal

Dacă vă lipsește încrederea sau v-ați plafonat, angajarea unui antrenor personal pentru a vă oferi îndrumare profesională poate fi un mare impuls. Un bun PT vă va responsabiliza, vă va oferi motivație și vă va ajuta să progresați.

 

6. Găsiți o nouă clasă, club sau locație

Plictiseala poate ucide motivația. Dacă vă găsiți neinspirat, ar putea fi timpul să încercați o schimbare de peisaj. Mergeți la o altă sală de sport sau alergați într-un alt parc. De asemenea, ați putea să cunoașteți oameni noi și să vă provocați, alăturându-vă unei echipe sportive, unui club de alergare sau unei clase de gimnastică.

 

7. Cumpărați un echipament nou de antrenament

Personal, un mod în care mă motivez este prin achiziționarea de echipament nou. S-ar putea să fie vorba de un pic de efect placebo, dar întotdeauna am senzația că am performanțe mai bune atunci când port ceva pentru prima dată.

 

8. Găsește-ți un coleg de sală

Antrenamentul solo poate fi singuratic și dificil, mai ales dacă te lupți să menții consecvența sau simți că nu faci exerciții fizice atât de mult pe cât ai planificat. Să ai pe cineva alături de tine, chiar dacă nu face exact același antrenament ca și tine, îți poate oferi motivația de care ai nevoie pentru a rămâne pe drumul cel bun.

Mesaj de luat acasă Pierderea motivației se întâmplă majorității oamenilor la un moment dat și nu este nimic de care să ne fie rușine. Există o mulțime de motive întemeiate pentru care viața se pune uneori în calea noastră, așa că a fi pregătit pentru aceste obstacole este cea mai bună modalitate de a rămâne pe drumul cel bun atunci când nu te simți în stare.

Dacă simțiți că motivația vă scade, folosiți-o ca pe o oportunitate de a vă regândi. Identificați care sunt problemele și ce trebuie să faceți pentru a rămâne pe drumul cel bun. Încercați să nu fiți prea dur cu dumneavoastră - exercițiile fizice sunt ceva ce ar trebui să vă placă și să așteptați cu nerăbdare.

 

Mesaj de luat acasă 

Pierderea motivației se întâmplă majorității oamenilor la un moment dat și nu este nimic de care să ne fie rușine. Există o mulțime de motive întemeiate pentru care viața se pune uneori în calea noastră, așa că a fi pregătit pentru aceste obstacole este cea mai bună modalitate de a rămâne pe drumul cel bun atunci când nu te simți în stare.

Dacă simțiți că motivația vă scade, folosiți-o ca pe o oportunitate de a vă regândi. Identificați care sunt problemele și ce trebuie să faceți pentru a rămâne pe drumul cel bun. Încercați să nu fiți prea dur cu dumneavoastră - exercițiile fizice sunt ceva ce ar trebui să vă placă și să așteptați cu nerăbdare.

Aveți nevoie de mai multe sfaturi de formare?

CITIȚI URMĂTOARELE:

Myprotein RO
Scriitor si expert
Vezi profilul lui Myprotein RO
myprotein