0
Coș

Nu există produse în coș

Antrenament

Fitness | 14 Greseli pe care sa le eviti

Fitness | 14 Greseli pe care sa le eviti

Dacă abia începi sala, fii atent la aceste lucruri și evită-le cu orice preț.

Dacă vrei să fii în formă și să ai grijă de corpul tău, trebuie să eviți anumite alimente, moduri de gândire, și echipament. Consilierul nostru expert este aici să te ajute, cu cele mai bune 14 sfaturi pe care le are despre lucruri pe care ar trebui să le eviți.

#1 Gândirea negativistă

Programele de fitness vin de obicei dintr-o dorință de a fi mai bun. Să arzi grăsime, să devii mai rapid sau mai puternic. Dar pentru a avea succes trebuie să eviți să transformi acest lucru într-o experiență negativă. Nu ar trebui să te concentrezi pe „lipsurile” pe care încerci să le ameliorezi. Cei care au succes se concentrează pe progres și pe realizări.

#2 Antrenamente fără obiectiv

Deși orice antrenament este un câștig, unele sunt mai bune decât celelalte. Pentru a avea rezultate maxime, trebuie să te gândești ce vrei să realizezi cu acel antrenament. Vrei să îți mărești brațele, să arzi niște calorii, sau doar să transpiri ca să scapi de stres și să fii pregătit pentru o nouă zi?

#3 Persoanele negativiste

Le știm cu toții, sunt în toate locurile de muncă și toate grupurile de prieteni. Spun tot timpul lucruri precum „în viață contează și alte lucruri în afară de antrenament”, apoi se duc acasă și stau toată seara pe Netflix. Sau „nu cred că e frumos să ai atât mușchi, să tragi așa tare!”. Evită haterii!

#4 Moda restrictivă

Dacă nu poți să faci genuflexiuni sau să transpiri în ce cumperi, degeaba. Amatorii de fitness merg să cumpere haine pentru un eveniment mai fițos și se trezesc cu o nouă pereche de haine mulate de fiecare dată.

#5 Vârfuri și căderi ale glicemiei

Nimic nu face mai mult rău unui pasionat de fitness decât o cădere a glicemiei. O pungă cu dulciuri poate fi tentantă pe birou sau acasă, dar vei plăti mai târziu.

#6 Rezolvări rapide

Oricine este pasionat de fitness știe că soluții rapide nu există (probabil pentru că le-au încercat la începutul călătoriei lor în lumea fitnessului). Dacă vrei un „corp de plajă perfect”, va fi nevoie de mai mult de 2 săptămâni de băut ceai verde la suprapreț.

#7 Alimente ultra-procesate

A cumpăra ce găsești înseamnă calorii goale, procesate, care nu au nici o valoare pentru tine. Desigur, poți plănui înainte și să îți faci singur niște răsfățuri culinare (bile proteice cu unt de arahide?) care sunt și aliniate cu obiectivele tale.

#8 Scuze

Dacă stai să cauți, găsești oricând o scuză pentru care această săptămână nu e o săptămână în care să faci vreun pas înainte spre obiectivele tale. Viața socială, o sesiune la facultate… dacă ești pasionat de fitness, te vei antrena indiferent ce mai ai de făcut.

#9 Lipsa de varietate

Fie că e vorba de mese sau antrenamente, varietatea ține lucrurile plăcute. Folosește un nou condiment sau încearcă o nouă clasă la sală.

#10 Încălțăminte proastă

Fie că alergi prin parc sau reușești un nou record personal la genuflexiuni, încălțămintea face diferența. Caută să vezi de ce ai nevoie, și ține minte că nu este o frivolitate să ai mai multe perechi de încălțăminte pentru diversele activități!

#11 Falși prieteni la sală

Cu toții am făcut această greșeală măcar o dată. Un prieten sugerează să mergeți împreună la sală, și abia când e prea târziu realizezi că nu este acolo să rupă fierul, ci să stea de vorbă și să se uite la lume.

#12 Abandonezi totul

Ieși în oraș și te gândești să mănânci carne slabă cu legume, dar te trezești că ai avut un festin cu 3 feluri pline de calorii. E bine să știi că poți să te bucuri de el – cât timp nu devine obicei – și să compensezi zilele următoare. Nu considera niciodată că gata, degeaba te-ai antrenat etc. E un stil de viață, nu un test admis/respins.

#13 Accidentări

Deși nimeni nu merge la sală cu gândul să se accidenteze, pasionații de fitness conștientizează nevoile corpului lor. Se încălzesc corect, fac un cool-down după antrenament, și îi oferă corpului nutrienții de care are nevoie ca să fie în formă maximă. Destulă proteină pentru refacerea mușchilor, destulă apă pentru hidratare, destulă fericire pentru un stil de viață sănătos!

#14 A cheltui degeaba

A fi sănătos și în formă nu înseamnă că trebuie să își golești portofelul. Cumpără alimentele de care ai nevoie, nu cele pe care le poftești. A cumpără lucruri nenecesare, de la fursecuri cu ciocolată la delicioasele latte-uri reci ca gheața poate fi cea mai bună idee la momentul respectiv, dar s-ar putea să nu îți convină să faci 80 de burpee-uri la antrenament ca să arzi acele calorii în plus.

 



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum