Antrenament

Antrenament HIIT de 20 de minute pentru pierderea grăsimilor

Acest antrenament HIIT pentru pierderea de grăsime îți va ridica ritmul cardiac la cer în cel mai scurt timp, ajutându-ți corpul să ardă acele calorii pe măsură ce te împingi spre limitele tale. Nu ai nevoie de echipament – sau chiar de mult timp – ai nevoie doar de puțină dedicare și de unitate pentru a te vedea urmând acest antrenament de mare intensitate acasă.

S-e termina și în 20 de minute, așa că nu există scuze. Ce mai astepti?

1. Sărit din ghemuit cu mers ritmic

– Începeți să stați în picioare, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor.

– Sari înainte și aterizează într-o poziție ghemuită.

– Stând ghemuit, mergeți înapoi până la poziția de pornire, creând un mic puls în timp ce faceți acest lucru.

– Sari înainte pentru a repeta mișcarea, dar începe de la poziția ghemuită.

Regresie:

– Pentru a ușura această mișcare, ridicați-vă pentru a reveni la poziția de pornire.

2. Mersul prizonierului

– Începeți cu picioarele depărtate la lățimea umerilor și puneți mâinile în spatele capului.

– Puneți-vă într-o poziție ghemuită.

– Câte un picior, lasă-ți genunchii pe podea.

– Reveniți la genuflexiunea în picioare și țineți ghemuit în timp ce repetați mișcarea.

Regresie:

– Efectuați o genuflexiune cu greutatea corporală și țineți mâinile în spatele capului pe tot parcursul exercițiului.

3. Shadow boxing – Spre exterior

– Începeți să țineți o poziție cu un picior înainte

– Începeți să dați pumnii înainte

– Rămâneți pe vârfuri pe tot parcursul mișcărilor

Regresie:

– Niciunul disponibil

4. Fandări laterale

– Începeți prin a sta în picioare, cu picioarele paralele și depărtate la lățimea umerilor.

– Spatele trebuie să fie drept și greutatea pe călcâie.

– Fă un pas mare în lateral și ține-ți trunchiul cât mai drept posibil, coboară până când genunchiul piciorului principal este îndoit la aproximativ 90°, ținând piciorul posterior drept.

– Împingeți înapoi în sus și reveniți la poziția de pornire înainte de a repeta partea opusă.

Pentru începători: Ținând o poziție largă, treceți încet dintr-o parte în alta printr-o fandare laterală. 

Regresie:

– Niciuna nu este afișată în videoclip

5. Ridicări de genunchi

– Stai cu picioarele depărtate la lățimea șoldurilor.

– Ridicați genunchiul stâng spre piept.

– Comutați pentru a ridica genunchiul drept la piept.

–   Continuați mișcarea, alternând picioarele și mișcându-se într-un ritm de sprint sau alergare.

Regresie:

– Niciuna nu este afișată în videoclip

6. Genuflexiuni cu salt

– Stai cu picioarele la lățimea umerilor și genunchii ușor îndoiți.

– Îndoiți genunchii și așezați-vă într-o poziție ghemuit complet.

– Porniți mișcarea folosind picioarele, și fesierii, extindeți-vă picioarele.

– Sari în sus de pe podea.

– Aterizați ușor în ghemuit și repetați următorul salt.

7. Shadow Boxing – Interior

– Începeți să țineți o poziție cu un picior înainte

– Începeți să dați pumnii în sus, spre cer

– Rămâneți pe vârfuri pe tot parcursul mișcărilor

Regresie:

– Niciuna nu este afișată în videoclip

8. Jumping Jacks

– Stați drept, cu picioarele împreună, cu brațele în lateral.

– Îndoaie genunchii ușor și sari în aer.

– În timp ce sari, întinde-ți picioarele pentru a fi mai late decât la nivelul umerilor.

– Întinde-ți brațele în afară și peste cap.

– Sari înapoi la poziția inițială și repetă

Regresie:

– Efectuați mișcarea în ritm de mers cu o pauză de 1 secundă între fiecare săritură.

9. Burpee Tuck Jump

– Începeți prin a sta în picioare, depărtate la lățimea umerilor.

– Înclinați-vă în jos la șold și puneți-vă mâinile pe podea.

– Dați picioarele afară pentru a crea o poziție ridicată de apăsare în sus.

– Aruncă pieptul pe podea și revino la apăsare completă sus.

– Aduceți picioarele înapoi în piept și ridicați-vă.

– În drum spre sus, urmați un salt și trageți picioarele în sus spre piept odată ce vă aflați în vârful mișcării în sus

– Expiră în timpul acestei mișcări în sus

– Așezați complet picioarele înapoi în poziția de aterizare și absorbiți impactul săriturii

Regresie:

– Nu lăsați pieptul pe podea la burpee

– Efectuați un salt normal, mai degrabă decât un salt în sus



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum