Antrenament

Cele mai bune tipuri de exerciții pentru pierderea în greutate

Există o serie de metode de antrenament pe care le poți folosi pentru pierderea în greutate, dar care este mai potrivită pentru tine și stilul tău de antrenament? Să o descompunem și să aflăm.

Cum ajută exercițiile fizice să slăbești?

Exercițiile fizice au o serie de beneficii majore pentru pierderea în greutate. Cea mai importantă este sprijinirea unui deficit caloric. Puteți crea un deficit de calorii mâncând mai puțin, făcând mai mult sport sau ambele. Un deficit de calorii este cheia pentru a pierde orice greutate sau grăsime corporală.

Beneficiile suplimentare includ îmbunătățirea fitness-ului general. Acest lucru va duce la un metabolism mai rapid, un somn mai bun și mai multă energie în viața de zi cu zi.

De asemenea, exercițiile fizice creează puterea pe măsură ce progresezi și construiești un pic de mușchi. Acest lucru nu înseamnă că vei ajunge să treci lateral prin uși, dar poate umple orice gol de piele lăsată de reducerea grăsimii și poate oferi un fizic mai tonifiat și mai solid.

HIIT

Antrenamentul cu intervale de mare intensitate (HIIT) poate fi mai eficient pentru pierderea în greutate decât antrenamentele mai lungi și mai puțin intense. Un studiu a sugerat că toți participanții au experimentat o pierdere în greutate cu 28,5% mai mare, totuși, HIIT nu este pentru toată lumea.

Bucăți scurte de mișcare de mare intensitate, cu perioade de odihnă și mai scurte, vă vor crește producția de energie și vor arde mai multe calorii.

Tabata

Tabata este o formă de HIIT și este un mecanism de antrenament structurat. Lucrezi timp de 20 de secunde cu o pauză de 10 secunde, dar lucrezi în blocuri de 4 minute egalând 8 runde de lucru. Crede-mă, aceasta este foarte intens.

LISS

„LISS” înseamnă antrenament „Low-Intensity Steady-State”, în loc să te împingi dincolo de granițele tale folosind explozii scurte, urmărești un nivel scăzut de efort pentru o perioadă mai lungă, o perioadă continuă de timp.

Aceasta este o versiune mult mai prietenoasă a HIIT și Tabata, dar poate dura mai mult timp. Totuși, îți vei atinge obiectivele de calorii.

Cardio

Cardio este o modalitate sigură de a vă îmbunătăți starea de fitness și de a arde calorii. Cardio vă va îmbunătăți sistemul cardiovascular, ceea ce vă îmbunătățește forma generală. Acestea pot include banda de alergare, aparatul de vâslit, antrenamentul încrucișat, pentru a numi câteva, și asta se află doar în sala de sport.

Cu toate acestea, alte forme de cardio pot include pur și simplu plimbarea câinelui, curățarea casei, a face un loc de grădinărit, o zi de activitate cu copiii sau mersul la piscină.

De asemenea, s-a arătat că amestecarea cardio-ului cu 2-3 sesiuni de antrenament de rezistență pe săptămână, va crește rata de pierdere în greutate.

Antrenament pentru forță

Antrenamentul de forță va provoca pierderea de grăsime din cauza consumului de energie și a greutății crescute la care trebuie să rezistați. Creșterea mușchilor și a forței vor arde grăsimea corporală și vă vor crește metabolismul.

Dacă numerele de pe cântar încep să scadă totuși, nu vă faceți griji. Mușchiul este mai dens și cântărește mai mult decât grăsimea, așa că, deși grăsimea ta este redusă, mușchiul o va înlocui pe măsură ce crește.

Antrenament cu greutăți

Când oamenii se gândesc la antrenamentul cu greutăți, văd oameni intrând lateral prin uși, totuși, acest lucru nu este întotdeauna cazul.

Modul în care îți modelezi corpul atunci când te antrenezi cu greutate și rezistență se datorează în principal aportului de calorii. Un ușor deficit de calorii cu repetarea corectă și intervalul de setare îți va reduce corpul și în timp, va produce un aspect mai tonifiat și o senzație solidă și mai puternică.

Exercițiile fizice, în general, vor reduce grăsimea corporală și atunci când mușchii sunt lucrați, aceștia devin mai mari și mai puternici și vor arde mai multă grăsime care este stocată în jurul mușchilor.

Antrenament încrucișat

Cross Training-ul este o tendință în creștere și este exact ceea ce scrie pe cutie. Combinând cardio, rezistența la greutate și gimnastica, aceasta este o formă de exercițiu care te va face mai puternic, mai în formă și mai flexibil.

Luxul este că poți să-ți gestionezi propriul volum de muncă, totuși, este conceput pentru a-ți depăși cu adevărat limitele și a te face să transpiri.

Greutatea corpului / Calisthenics

Probabil că ar fi cea mai convenabilă formă de antrenament, folosirea greutății corporale ca rezistență vă poate facilita dacă aveți timp, echipament sau spațiu limitat pentru antrenament.

Este foarte important să vă supraîncărcați progresiv antrenamentul aici, pentru a vă asigura că se înregistrează progrese și puteți face acest lucru adăugând repetări, seturi sau reducând timpul de odihnă pentru a face antrenamentele mai dificile.

Mesaj de încheiere

Indiferent dacă este vorba de o intensitate mare sau de o plimbare blândă, există o formă de exercițiu care vă poate aduce beneficii. Nimic nu te poate reține.

Atâta timp cât caloriile tale sunt corecte și antrenamentul tău este la punct, vei topi caloriile.



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum