Antrenament

5 sfaturi practice pentru a combate anxietatea la sală – Myprotein Blog

Ți-ai făcut planuri să mergi și să te antrenezi toată ziua, dar pe măsură ce orele trec și ziua se scurge, parcă nu mai ai motivație să te antrenezi.

Poate pentru că ești nou în sală, te simți copleșit de aparate și gantere sau pur și simplu nu știi de unde să începi. Poate că ești doar emoționat să te întorci după o lungă pauză. Oricum ar fi, anxietatea te poate împiedica să ajungi acolo unde îți dorești cu condiția fizică.

Aceste neliniști ne afectează pe mulți dintre noi și sunt complet de înțeles. De aceea am formulat câteva sfaturi practice pentru a vă ajuta să mergeți la sală cu mai multă încredere.

Mergi împreună cu un prieten

Forța stă cu siguranță în numere. Găsirea unui prieten de antrenament poate face ca sala să se simtă mai puțin ca o experiență stresantă și mai mult ca una sociabilă, mai distractivă.

Acest sfat este deosebit de eficient dacă sunteți începător și aveți un prieten care a mai fost la sală și vă poate ajuta sau răspunde la întrebări.

Dacă îți faci griji cu privire la mersul la sală pentru că nu poți suporta gândul celorlalți care te privesc, aducerea unui prieten va elimina cu adevărat o parte din problemă.

Antrenează-te când nu este aglomerat

Evitați aglomerația de la ora 18:00, atunci când sala de antrenament devine un teren de luptă și încercați să mergeți în afara orelor de vârf. Dimineața devreme sau noaptea târziu vă puteți antrena de obicei în mai multă liniște.

Pe lângă faptul că sunteți mult mai liniștiți, mergând la sala de antrenament în această perioadă vă va permite, de asemenea, să încercați unele dintre echipamentele cu care sunteți mai puțin familiarizați. Acest lucru vă va crește foarte mult încrederea, oferindu-vă siguranță de sine pentru a le încerca și în perioadele mai aglomerate.

Studiu și planificare

Ai de gând să antrenezi picioarele sau spatele în acea zi? Sau poate vă concentrați pe cardio? Acestea sunt lucruri de stabilit înainte de a merge la sală, astfel încât să nu rămâneți blocați încercând să aflați ce o să faceți în acea sesiune de antrenament..

După ce știți ce doriți să vă antrenați, căutați orice echipament pe care doriți să îl utilizați, dar poate că nu sunteți încă familiarizați. Acest lucru vă va oferi acel plus de încredere pentru a încerca ceva nou.

Compune un playlist motivant

Nu este nimic mai bun decât să-ți pui căștile și să uiți de tot ce se întâmplă în jurul tău. Acest lucru îți poate calma toate anxietățile în sala de antrenament, ajutându-vă să vă concentrați asupra a ceea ce faceți, mai degrabă decât asupra celor din jur.

Dacă ai playlist-ul potrivit, atunci ar trebui să te simți mult mai încrezător. Încearcă câteva dintre playlist-urile noastre de pe Spotify pentru inspirație.

Poartă ce te face să te simți bine

Nu este un secret faptul că, atunci când porți o ținută pe care o iubești, încrederea ta se mărește instantaneu. Ținuta ta de sport poate face acest lucru la fel de mult ca ținuta ta de sâmbătă seara.

Deci indiferent de ce echipament te face să te simți bine, răsfăță-te cu o ținută nouă și te vei simți pregătit pentru obținerea rezultatelor mult dorite.

Avem câteva piese vestimentare noi, potrivite pentru orice fel de mișcare, de la alergarea de dimineață până la sesiunea de yoga de sâmbătă. Consultați gama noastră de îmbrăcăminte pentru mai multe detalii.

Mesaj de încheiere

Mersul în sine la sală este o realizare uriașă, deoarece mulți dintre noi ne străduim să ne adunăm curajul de a face acest lucru.

Urmarea a câtorva dintre aceste sfaturi pentru următorul antrenament ar trebui să vă ofere sprijinul și curajul de care aveți nevoie pentru a vă concentra asupra unui antrenament lipsit de anxietate.



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum