Antrenament

10 aptitudini fitness pentru izolare, pe care le puteți învăța în 2 săptămâni

Dacă deja ați terminat toate jocurile pe calculator, ați învățat să croșetați și să cântați la pian mai bine decât Mozart, este timpul să dezvoltați și câteva aptitudini fitness. Știm că aveți nevoie de lucruri interesante de făcut în timp ce practicați distanțarea socială — cheia către succes este practicarea de activități distractive și învățarea de lucruri noi. Ca atare, v-am pregătit o listă de aptitudini fitness pe care să le încercați pentru a face timpul să treacă mai ușor, ieșind din izolare mai talentați decât în momentul când ați intrat.

1. Ținut mingea pe picior

Nu puteți juca fotbal cu prietenii, dar o puteți face și singuri. Luați o minge de fotbal și numărați de câte ori o puteți ține pe picior sau de câte ori o puteți pasa la perete fără ca aceasta să atingă solul. Această activitate preferată din copilărie vă va distra chiar mai mult în această perioadă. Fiți atenți totuși să stați departe de geamuri și vaze — știm cu toții cum se termină acele antrenamente.

2. Preparați smoothie-uri delicioase din fructe și legume

Smoothie-urile oferă vitamine și minerale esențiale, dar un smoothie perfect conține atât fructe, cât și legume. Este greu să găsiți balanța perfectă între nutrienți și gust — doar asta poate fi un talent. Prea multe legume și gustul este stricat. Prea multe fructe și calculul de macronutrienți este dat peste cap. Ca atare, experimentați cu diverse variante de smoothie-uri până când o descoperiți pe cea perfectă.

3. Statul în mâini

Este un truc minunat de practicat, trebuie doar să fiți atenți. Începeți cu spatele la perete și exersați ridicarea picioarelor. Aici veți găsi câteva sfaturi pentru a vă ridica în mâini. Când stăpâniți aceasta mișcare puteți trece la flotări în mâini — sunt excelente și distractive pentru a lucra forța în partea superioară a corpului. Vă veți distra în izolare și veți avea un nou talent la finalul ei.

4. Planșă pentru mai mult timp

Îmbunătățirea planșei este impresionantă ca atare. Puteți încerca să executați planșa cu mâinile întinse, deoarece pentru anumite persoane este mai dificil așa decât în poziția pe coate. Dacă nu stăpâniți planșa normală, începeți cu ea. În momentul în care puteți sta în poziție timp de două-trei minute cu ușurință veți fi siguri că prietenii de la sală vor fi impresionați atunci când vă revedeți. Odată ce stăpâniți planșa normală, încercați și anumite variații.

5. Cum să gătiți clătite proteice

Mâncarea este o parte importantă a vieții în acest moment. Dacă tot aveți timp suplimentar pentru un mic dejun lejer, de ce să nu profitați? Este momentul ideal pentru a învăța noi rețete pentru clătite proteice, care sunt alimentul proteic delicios, ideal pentru micul dejun. Experimentați cu diferite ingrediente și topping-uri pentru a găsi rețeta perfectă.

6. Tracțiuni cu o singură mână

Să ajungeți să executați tracțiuni cu o singură mână nu va fi ușor. Dacă aveți dureri la nivelul încheieturilor fiți atenți, mai ales la execuția exercițiului. În principiu ar trebui să puteți executa cel puțin 20 de tracțiuni normale până să le încercați pe cele cu o singură mână, ca atare e momentul potrivit să începeți. Veți vedea îmbunătățiri vizibile în ceea ce privește forța părții superioare a corpului și a aspectului fizic.

7. Yoga

Yoga nu presupune doar respirație și echilibru. Vă va ajuta și pentru flexibilitate și forță, iar dacă veți continua să practicați veți descoperi că sunt multe metode diferite. Folosiți această activitate pentru recuperare și relaxare, sau pentru un antrenament intens — veți fi șocați când veți descoperi cât de dificile pot deveni exercițiile. La finalul zilei, flexibilitatea poate fi mai greu de obținut decât vă așteptați. În plus, respirația și exercițiile de întindere din yoga au beneficii și pentru antrenamentele de forță practicate de culturiști, ca atare nu există motive pentru a nu încerca.

8. Șpagat

Șpagatul este un truc excelent, dar trebuie să creșteți flexibilitatea treptat, progresând în timp. Nu vă grăbiți. Trebuie să întindeți mai multe părți ale corpului, nu doar bicepșii femurali. Mușchii inghinali, șoldurile, spatele, fesierii, gambele și chiar și partea superioară a corpului trebuie să fie încălzite și pregătite. Nu forțați sau săriți direct în poziție, fiți pregătiți să dureze câteva săptămâni până veți ajute la forma ideală. Pe măsură ce trece timpul veți progresa cu siguranță. Chiar dacă vă dura, nu vă faceți griji, va merita la final pentru reacția prietenilor când veți executa această mișcare în fața lor.

9. Atingerea degetelor de la picioare

Deși multe persoane pot să își atingă degetele de la picioare, o mare parte dintre voi probabil că nu pot. Deși exercițiul este mai ușor decât șpagatul, poate fi la fel de dificil. Încercați să atingeți regulat degetele de la picioare pentru a vă putea extinde mai mult decât o faceți acum. Executați acest exercițiu timp de două săptămâni și veți vedea cum progresați. Este de asemenea o mișcare excelentă de stretching după antrenamente, ca atare o puteți integra ușor în orice sesiune.

10. Flotări cu o mână

Pentru final am păstrat cea mai impresionantă aptitudine. Drumul până la flotările cu o singură mână este lung, dar cu siguranță oferă o mulțumire pe măsură. Flotările sunt primordiale pe lista exercițiilor cu greutatea corpului, ca atare executarea de flotări cu o mână este spectaculoasă și mult mai grea decât v-ați aștepta. Ghidul nostru pentru a ajunge să executați flotări într-o mână vă va ajuta cu siguranță. Dacă totuși exercițiul este prea dificil, atunci flotările cu bătaie din palme sunt la fel de impresionante.

Concluzii

Sunt multe aptitudini de învățat, iar timp este la dispoziție. Ca atare, stabiliți un obiectiv — o medalie de aur dacă reușiți să stăpâniți aceste obiective. Vă vor umple timpul disponibil, vor adăuga ceva nou la antrenamentele de acasă și vă vor ajuta să fiți în formă. Cel mai mare avantaj? Vă veți impresiona prietenii cu aceste noi talente.



Evangeline Howarth

Evangeline Howarth

Scriitor si expert

Evangelina a practicat sport de performanță de la o vârstă frage. În calitate de instructoare calificată de către RYA, ea știe care este importanța unei alimentații corecte pentru sporturile extreme și de anduranță, în special datorită experiențe sale în echipa GBR și fiind capitanul și antrenoarea primei echipe de la Universitate.

În timpul liber, lui Evangeline iubește alergatul - în special maratonul. Timpul liber și-l pretece practicând sporturile pe apă sau făcând drumeții. În nopțile ei favorite face sesiune de HIIT sau genuflexiuni în sală înainte de a se bucura de alimente picante și de o tonă de legume.

Vezi mai multe despre experiența lui Evie aici.


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum