1+1 gratis la o selecție de produse + 35% REDUCERE la aproape tot | COD: RO35
Livrare gratuită la comenzile peste 200 RON

Cardio și rezistență

Există mai multe moduri de a-ți crește ritmul cardiac. De la alergare la canotaj, de la drumeții la ciclism - progresia unește comunitatea cardio.

Cardio este o parte importantă a rutinei fiecărui practicant de exerciții fizice - prin antrenarea inimii și a plămânilor, îți pui la punct motorul corpului pentru a respira și pompa sângele mai eficient, ceea ce duce la o sănătate generală îmbunătățită pe termen lung.

Pentru a te ajuta să mergi mai departe, mai repede, pentru mai mult timp și apoi să te recuperezi pentru următoarea sesiune, există o întreagă serie de suplimente care te pot susține.

Beneficiază de îndrumare de specialitate cu privire la strategiile pentru activitatea ta, cum ar fi HIIT, LISS și zonele de ritm cardiac, și află despre toate suplimentele dezvoltate pentru a-ți susține obiectivele.

Alergatul

Alergatul este una dintre cele mai accesibile forme de cardio și, din fericire, o pereche de adidași de susținere și corpul tău sunt tot ceea ce ai nevoie pentru a începe.

Iată câteva sfaturi utile pentru a porni cu dreptul.


Găsește exercițiul de cardio preferat

Există o multitudine de exerciții și activități care îți pot crește ritmul cardiac.

Cheia este să găsești ceva care să îți facă plăcere. Și să te ții de el.


De ce este importantă nutriția?

Nutriția este cea care îți alimentează corpul pentru exerciții și te ajută să te recuperezi.

Exercițiile cardiovasculare îți vor crește consumul zilnic de energie, iar prin intermediul dietei, ar trebui să îți adaptezi aportul de energie (calorii) în funcție de obiectivele tale.

De asemenea, este important să iei în considerare de unde provin aceste calorii. Pentru majoritatea persoanelor care fac exerciții cardio regulate, carbohidrații ar trebui să reprezinte cea mai mare parte din dieta lor. Carbohidrații ajută la alimentarea mușchilor, deoarece furnizează energie și sunt principala sursă de energie în timpul exercițiilor de anduranță. Aceștia ajută la menținerea nivelului de glicogen, întârziind oboseala și susținând rezistența, asigurându-te că poți merge până la capăt.

Proteinele joacă, de asemenea, un rol important. Este bine studiat faptul că un consum de proteine după exerciții fizice îmbunătățește performanța în activitățile de anduranță, deoarece ajută la repararea fibrelor musculare care ar fi putut fi deteriorate în timpul exercițiilor fizice.