Rețete

Idei de Prânz fără grâu şi gluten | 5 Reţete Delicioase

Idei de Prânz fără grâu şi gluten

Dietele fără gluten nu trebuie să fie plictisitoare – totul constă în crearea propriilor reţete delicioase.

Încearcă una sau mai multe din aceste reţete delicioase, pentru un prânz nutritiv şi fără gluten.

Idee de Prânz #1: Pizza Wrap

Toată lumea iubeşte pizza. Sau toată lumea ar trebui!

Singura problemă este baza albă – care de obicei nu este fără gluten.

Alege această reţetă de pizza fără gluten pentru a da savoare prânzului şi pentru un gust nevinovat deosebit!

Calorii 160
Proteine 116g
Grăsimi 5g
Carbohidraţi 20g

Idee de masa #2: Creveţi pe frigărui cu Sos Satay

Această idee simplă şi delicioasă se potriveşte oricărui gust.

Bucură-te de aceşti Creveţi pe frigărui cu sos Satay, nu doar ca un prânz fără gluten – ci şi ca un prânz scăzut în carbohidraţi şi bogat în proteine!

Atenţie: Sosul nostru satay va fi comestibil până la 2-3 săptămâni depozitat într-un recipient în frigider.

Per porţie

Calorii 111
Proteine 11g
Grăsimi 6g
Carbohidraţi 4g

Idee de masa #3: Somon prăjit cu tăiţei

Bucură-te de preparatul tău favorit prăjit fără tăiţeii plini cu gluten.

Alege acestă reţetă de somon şi tăiţei cu doar 7 calorii (da, doar 7!), făcuţi din konjac, fibre solubile în apă – care sunt dovediţi ştiinţific pentru rolul lor în scăderea greutăţii.

Acest meniu delicios se prepară rapid, uşor şi poate fi servit rece sau cald.

Calorii 340
Proteine 28g
Grăsimi 20g (grăsimi sănătoase)
Carbohidraţi 8g

Idee de masa #4: Felii de pui cu unt de Acaju

Puiul este foarte cunoscut pentru cei din industria de fitness – şi pentru ceilalţi în egală măsură! Este uşor şi rapid de gătit, plin de proteine – dar puiul şi legumele pot deveni plictisitoare.

Amestecă salata de pui prin adăugarea untului de acaju şi foloseşte frunzele de salată pentru împachetare. Savurează-l ca o gustare delicioasă pentru dupa-amiază sau ca un prânz nutritiv fără gluten şi grâu.

Per Felie

Calorii 127
Proteine 17g
Grăsimi 4g
Carbohidraţi 5g

Idee de Prânz #5: Ouă prăjite şi orez

Pentru prânz? Da, pentru prânz!

Încearcă de această reţetă de ouă prăjite şi orez cu puţini carbohidraţi dacă eşti vegetarian sau adaugă puţin pui pentru un plus de proteine.

Şi mai bine – este fără gluten şi evident, nu este doar o salată simplă.
Calorii 150
Proteine 14g
Grăsimi 6g
Carbohidraţi 4g

Mesaj de luat acasă

Condimentează-ţi prânzul cu una dintre aceste idei delicioase –

Cine a spus că reţetele fără gluten şi grâu trebuie să fie plictisitoare?

Fii creativ şi etichetează @myproteinro pe instagram cu felurile tale favorite de mâncare!



Myprotein RO

Myprotein RO

Scriitor si expert


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum