Rețete

Budincă proteică din semințe de chia

Semințele de chia sunt bogate în fibre și au aproximativ 20% proteină. Budinca de chia a devenit un desert celebru, însă noi am hotărât să vă prezentam versiunea noastră proteică. Este delicioasa, se face extrem de ușor și nu veți avea nevoie decât de răbdare și câteva ingrediente. Cu această ocazie veți vedea ca pudra proteică poate fi integrată cu ușurința într-un desert.

Timp de preparare Timp de așteptare Număr porții
5 minute 8 ore 2 porții

 

Ingrediente budinca:

budinca proteica din seminte de chia

Mod de preparare:

  1. Turnați laptele într-un shaker Myprotein și adăugați pudra proteică. Mixați bine până la dizolvarea proteinei.
  2. Adăugați semințele de chia și mixați totul din nou.
  3. În următoarele 30 de minute, agitați compoziția o data la zece minute. În acest interval budinca va începe să se îngroașe, iar agitarea ei va ajuta la separarea semințelor.
  4. Puneți compoziția în frigider și lăsați-o la rece timp de 8 ore sau peste noapte.
  5. Împărțiți egal compoziția în doua pahare.
  6. Decorați și nuci, felii și smochine și sirop Myprotein. Se păstrează în frigider până în momentul servirii.

 

Calorii 494kcal
Grăsimi 25.2g
din care saturate 3.6g
Carbohidrați 57g
din care zaharuri 15.5g
Fibre 18.4g
Proteine 41.2g
Sare 100mg

Numele meu este Tatiana, iar scopul meu este să arăt că dulciurile pot fi sănătoase și gustoase în același timp. Dulciurile Nu Îngrașă este locul în care o să găsiți rețete fără zahăr, rețete mai speciale și ieșite din tipar. Sănătatea are gust!



Tatiana Bobeica

Tatiana Bobeica

Scriitor si expert

Numele meu este Tatiana, iar scopul meu este să arăt că dulciurile pot fi sănătoase și gustoase în același timp. Dulciurile Nu Îngrașă este locul în care o să găsiți rețete fără zahăr, rețete mai speciale și ieșite din tipar. Sănătatea are gust!


Doreşti să cumperi produsele noastre? Vezi ce oferte ţi-am pregătit la noi pe site. Cumpără Acum